מבצע חגים | 17% הנחה על כל האתר! קוד קופון: sale17

סט שולחנות אירוח רב משתתפים: הטיפים שחשוב להכיר לפני בחירת המוצרים

שולחן צד למיטה

סט שולחנות אירוח רב משתתפים: הטיפים שחשוב להכיר לפני בחירת המוצרים

סט שולחנות היא דרך הטמעה מקובלת של שולחנות סלוניים. טיבה, מודרני והוא בא לשבור את המיתוס המסורתי של שולחן אחד מרכזי. יחד עם זאת, גם דיירים שעיצבו את ביתם בדרך זו מבינים כי תוספת של סט שולחנות נייד להזזה אינו גורע מהעיצוב הקיים ויכול להוות תוספת משמעותית שתאפשר ליצור פינות קפה, עמדות אירוח צידיות, וכד’. מעוניינים לדעת כיצד לבחור סט שולחנות משני? להלן כל מה שצריך לדעת בנושא.

שולחן צד נשכן דגם TOKYO פליז
שולחן צד דגם IDEA

טיפ מס' 1 – הכל מתחיל בגיבוש העיצוב והמבנה של סט השולחנות המיועד

חשוב לבחור סט שולחנות אשר יתאים לדקורציה הסלונית שלכם וישלים אותה. אנו ממליצים להסתמך על השולחן המרכזי, ואם אין לכן כזה, לבחור סט שלדעתכם יתאים לקונספט העיצובי אותו אתם מתכננים. את השולחן הגדול מבין השניים ניתן יהיה להציב כשולחן מרכזי ואת השולחן המשני לגרור לפינות קפה במקרי הצורך. גיבוש העיצוב והמבנה של סט שולחנות מיועד הוא המפתח להצלחה בבחירתכם. בדרך זו אתם מבטיחים כי בסלון שלכם יהיה סט שולחנות שישמש אתכם בסיפוק רב ותוך התאמה לתכולת הריהוט הקיימת בבית.

טיפ מס' 2 – כך תמצאו את מקום הרכישה המועדף

את המקום המועדף לרכוש בו סט שולחנות סלוניים מוצאים במסגרות קנייה פרטיות ולא ברשתות שיווק. רק במסגרת פרטית תוכלו להיחשף למגוון רחב של סטים של 2 שולחנות, חלקם מודרניים וחלקם בעלי מראה וינטאג’ עתיק יותר. בדרך זו תוכלו למצוא בנקל את דגם סט השולחנות הנדרש. כשהמגוון כה רחב, ההגעה לשולחנות מאד קלה ומאפשרת לכם למצוא את העיצוב אותו תכננתם מבלי להתאכזב. אצתם גם מבטיחים לעצמכם סט שולחנות איכותי ועמיד לאורך שנים רבות מאד.

טיפ מס' 3 – יישום הבחירה – כך תעשו את זה נכון

את בחירתו של סט שולחנות מעוצב לסלון אנו ממליצים ליישם באמצעות הדמיית מחשב. רק בה תוכלו למצוא סטים שמתאימים לעיצוב הסלון שלכם ללא עוררין. רק הדמיית מחשב תוכל לאפשר לכם לרכוש את המוצרים מבלי לצאת מן הבית ובתנאים של חנות פרונטלית: תמונות של השולחנות ודפי מידע כתובים המאששים שמה שראיתם אכן נכון: צבע, גודל, מידת עובי של כל שולחן, גובה וכד’.

נגישות