SUMMER SALE | אקסטרה 25% הנחה על כל קטגוריית הסייל! קוד קופון: Sale25

שידות לילה מעוצבות

שידות לילה מעוצבות ומיוחדות

בכדי לזכות בשיא הנוחות בחדר השינה, כדאי שתציבו ליד המיטה שלכם גם שידות לילה מעוצבות כפי שמציעים בסטודיו 770. אנו מציעים מבחר איכותי וייחודי של שידות, בשלל סגנונות עיצוב, בדגש על שידות לילה מודרניות בעלות קו נקי ועכשווי. השידות ישדרגו לכם את חזות חדר השינה ויספקו מענה פרקטי ונוח להצבת פריטים נחוצים כמו ספר, טלפון משקפיים או מנורת שולחן. ואם לא די בכך, בסטודיו מציעים לכם מחירים משתלמים עבור שידות, הכוללים גם מגוון שידות לילה במבצע.

למה צריך בכלל שידות לילה מעוצבות?

שידת לילה לחדר שינה הינה פריט חיוני ומבוקש על ידי רבים. הביקוש נובע מהעובדה ששידות אלו מעניקות את הטאץ’ הסופי עבור פריטים שונים וקטנים שיש להציב או לאחסן בחדר השינה, כמו מנורות קריאה, ספר, טלפון, משקפיים וכדומה. השידות מעוצבות מתוך מחשבה שהן יתאימו לצידי מיטה זוגית בחדר שינה, כאלמנט בעל מידות מתאימות, הן מבחינת הגובה שלהן והן מבחינת הרוחב שלהן. מעבר לכך בחירה בשידות לילה מיוחדות עם עיצוב המשתלב בחלל החדר תספק פריט המשלים את חזות חדר השינה ותורם ליצירת מרחב יפה ונוח.

שידות לילה מעוצבות מתחילות עם מידות נכונות

אם מתוך המבחר העשיר של שידות מעוצבות שיש לנו באתר, אינכם בטוחים באיזו שידת לילה לבחור לחדר השינה שלכם, לרשותכם עומד הצוות המסור של החברה. בבחירת שידת לילה ישנם מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון, וקודם כל יש להחליט עם רוצים שידה אחת או שתיים. כמו כן יש לבדוק שהשידות מתאימות במידותיהן לשטח המיועד עבורן, שיש עבורן מספיק מקום ושהגובה שלהן נוח לגישה מהמיטה גם במצב שכיבה.

יש גם לבחור שידות שמתאימות בעיצובן לסוג וכמות הפרטים שמבקשים לשים בהן, בין אם מספיק משטח אחד או שניים, ובין אם יש צורך בהרבה מאוד מגרות או מדפים. ולבסוף, כמובן שיש לבחור בידות שמתאימות לעיצוב החדר ותורמות לחזותו. ההתאמה ניכרת בצבעי השידה, סגנון עיצובה, צורתה, מידותיה, החומרים שמהם היא עשויה, הטקסטורה שלה וגווניה.

להזמנת שידת לילה מעוצבת לחדר השינה

להזמנת שידת לילה מעוצבת לחדר השינה הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב או הזמינו פרטי ריהוט ישירות דרך האתר המאובטח. כמו כן לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם סטודיו 770 בטלפון 077-2310770.

נגישות