SUMMER SALE | אקסטרה 25% הנחה על כל קטגוריית הסייל! קוד קופון: Sale25

שידות מיטה לחדר שינה

מבחר עשיר וייחודי של שידות מיטה מעוצבות

קניתם מיטה זוגית איכותית, השקעתם בארון מעולה, בשטיח מפנק ותאורה חכמה, וכעת מה שנשאר לכם להשלמת המראה הוא למצוא שידות מיטה מעוצבות שישתלבו עם הקו של החדר ויתאימו לצרכים שלכם.

עבור הצורך זה תמצאו מענה שלם באתר ובאולם התצוגה של מותג הרהיטים סטודיו 770, שריהט את בית האח גדול. המותג מציע לכם מבחר ייחודי, איכותי ויוקרתי של שידות מיטה לחדר השינה, מתוכו כל אחד יכול למצאו שידה צד למיטה שמתאימה לצרכיו וכיסו, לרבות מגוון שידות למיטה במבצע.

מבחר עשיר של שידות מיטה לחדר שינה

באתר ובאולם התצוגה שלנו בתל אביב תיהנו ממבחר ייחודי ואיכותי של שידות מיטה לחדר שינה. אם אינכם בטוחים באיזה שידות ליד המיטה לבחור, לרשותכם עומד הצוות המיומן שלו הזמין לסייע. למשל תוכלו למצוא אצלנו את דגמי השידות הבאים:

• שידת רשת ברזל שחורה בקו תעשייתי מינימליסטי מדויק, שיש בה למעשה הרבה שטח אחסון, תתאים כמעט לכל חדר שינה כפריט שימושי ומעוצב עם משטח עליון ועם עוד שני מדפי רשת תחתונים, כשהעליון מסווה על ידי רשת ייחודית, ושילוב של ידיות פליז דמויות עור.
• למי שנדרש לאחסן הרבה דברים ליד המיטה שלו מוצעת שידה עגולה מדגם ג’ני, עם עיצוב יוצא דופן ומלא בסטייל, הכוללת שני תאי אחסון מעוצבים שיש להם דלת מסילה, ומוצעת בגוון כסוף מודרני.
• לחדר שינה נוטף בסטייל מוצעת שידה שחורה מדגם ספיידר. מדובר בשידה מעוצבת בעלת חזות יוקרתית, עכשווית ומעודנת. השידה עשויה מעץ אלון בגווני שחור ואפור, עם רגלי עץ אלכסוניות היוצאות ממרכז השידה ומגירה אחת מעץ מתחת למשטח העליון.

מגוון פתרונות אחסון נוספים

מלבד שידות לצד למיטה, יש לנו עוד מגוון פתרונות אחסון מעוצבים, איכותיים וייחודיים. הפתרונות כוללים שידות לחדרים שונים בבית, שידות צד לסלון, קונסולות גדולות וקטנות בסגנונות שונים, וכן מגוון עשיר של מזנונים בקו מודרני נקי, לרבות מזנונים צפים, מזנוני עץ ועוד. כמו כן תוכלו למצוא אצלנו ספריות מעוצבות בצורות ומידות שונות, ממתכת ובשילוב של עץ, עם מגוון צורות חלוקה.

הזמנת שידות מיטה לחדר שינה

להזמנת שידות לצד המיטה איכותיות וייחודיות הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב או הזמינו פריטי ריהוט ישירות דרך האתר המאובטח. כמו כן, לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם סטודיו 770 בטלפון 077-2310770.

נגישות