עיצוב הבית של האח הגדול

עיצוב ללא שם (4)

עיצוב הבית של האח הגדול

אחראים על עיצוב הבית של האח הגדול 2022- 2021

בתוכנית האח הגדול עיצוב הבית מהווה חלק משמעותי בסט ובאווירה הנוצרת במקום. אוהבים לראות באח הגדול רהיטים שיש בו? מבקשים ליהנות מפריטי ריהוט כמו בבית האח?? כדאי לכם להכיר את סטודיו 770 שהיה האחראי על עיצוב הבית של האח הגדול בשנת 2021 ובשנת 2022. באולם התצוגה של החברה או ישירות דרך האתר שלה תוכלו לקנות פריטי ריהוט שהיו באח הגדול. כמו כן, לפניכם סקירה של פריטי ריהוט שהוצגו בתוכנית ואשר תוכלו לקנות בסטודיו 770.

כיסאות וכורסאות בבית האח הגדול

חברתנו סיפקה מגוון כיסאות וכורסאות לבית האח הגדול הן בעונה הקודמת בשנת 2021 והן בעונה החדשה בשנת 2022. מגוון הכיסאות כולל בין היתר את הדגמים הבאים:

• כסא אוכל דניש- כסא מעוצב עם שלדה שחורה ממתכת ועם ריפוד קטיפתי במושב ובגב, לצד ידיות נוחות ואיכותיות מעץ. הכיסאות מוצעים בשלל גוונים ושילובים של צבעים, כאשר לאח הגדול נבחר דגם בצבע של כחול רויאל עם משענת בצבע ורוד פסטל.
• כורסאות מדגם MORESO- זוג כורסאות שכיכב בחצר האח הגדול, העשויות מריפוד עמיד ללכלכוך ומים בצבע אפור מהיר.
• כורסת CHERRY BERGER- כורסה עגולה לזוג בשלל צבעים, עם עיצוב עכשווי ומודרני, עם בסיס בעל ציר היכול להסתובב בשלוש מאות שישים מעלות. כמו כן לכורסא מדגם זה יש כריות מושב מגומי אלסטי, עם ריפוד מבד נעים למגע, מפנק ורך. לכורסא גם יש שלוש כריות גב רכות התומכות ביכולת להישען לעומקה.
• כורסת PEPE- כורסת ישיבה שעיצבה את בית האח הגדול בשנת 2021 עם לוק יוקרתי מפנק, המעניקה זוויות ישיבה מיוחדות .הכורסה עצמה עשויה ממתכת יצוקה עם רגלים דקות שמתחברות לשלדת המושב, בעוד שהמושב עצמו מרופד עם כריות נוצות וקציפה אלסטית, בתוך מעטפת עבה ורכה של בד קטיפה.
• כורסת BLADE- כורסה מודרנית ויוקרתית, מעוצבת עם בסיס רגל אחת מסתובב ממתכת יצוקה, בגימור רך בגווני בז'. לחלק הפנימי של הכורסא יש ריפוד כפול של כריות בשילוב עם גומי יצוק איכותי, וריפוד של בד פפיטה איכותי בצבע כחול.

 

מגוון פריטי ריהוט נוספים

מלבד כיסאות וכורסאות, בבית האח הגדול כיכבו בשנה הנוכחית והקודמת עוד מגוון פריטי ריהוט שלנו. המבחר כולל שולחנות, ספות, פינות ישיבה, דומים, שידות ועוד, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

• סט שולחנות צד PLAY PINK TONE- שולחנות עם רגלי ברזל שחורות ומשטח עליון מעץ, עם צביעה איכותית בתנור מעוצבים בצורה של מגש, בגווני פסטל של ורוד, ירוק וכחול.
• ספות מדגם DARK- ספות ששלוש מהן היו בבית האח הגדול, אחת בגוונים של ורוד ניוד והשתיים האחרות בגוונים של כחול עמוק.
• שידה נועם- שידת מתכת בגוון מט ובצבעי שחור וטורקיז, עם עיצוב ייחודי וקו נקי שיכולה להשתלב במגוון חללים בסגנונות עיצוב שונים.
• הדום טדי- הדום בעיצוב יוקרה, צעיר ומרענן, בקו מעוגל, רך ונקי, שיוסיף שמחת חיים לכל חלל בו הוא יוצב, בין אם בסלון או בחדר השינה. כמו כן ההדום מרופד עם בד קטיפה רך ונעים בגווני ורוד וטורקיז או ירוק ואפור.
• הדום בלטי- הדום שיקי בקו עכשווי מבד קטיפה נעים למגע, עם ידיות נשיאה, מעוצב בסגנון שכבות שעטופות בחגורת מסגרת. מוצע עם שילוב של כמה גוונים כמו ורוד, לבן ואפור.
• סט שולחנות COPPER- סט של שולחנות לסלון בקו ישר ומראה מודרני, עם רגלי ברזל ופלטה עליונה ותחתונה דמויות מגש, עם ציפוי של פורניר אלון בגוון שחור, או בגוון של אגוז אמריקאי.
• ספת MACAROON- ספת שזלונג מפנקת ויוקרתית בקו מודרני, עם בסיס של מתכת יצוקה בגימור בגווני זהב מבריק. לספה עצמה קו מעוגל ועכשווי והיא כוללת גם שזלונג קצר שממשיך את המראה המעוגל. כמו כן לספה מושבים עם כריות גומי איכותיות נוחות במיוחד שיש להן ריפוד מרשים בגוון עמוק של יין.

להזמנת רהיטי בוטיק איכותיים כמו באח הגדול

להזמנת רהיטי בוטיק איכותיים כמו באח הגדול הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב או הזמינו פרטי ריהוט ישירות דרך האתר המאובטח. כמו כן לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם סטודיו 770 בטלפון 077-2310770.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות