דברים שכדאי לדעת על בחירת שולחנות קפה לבית

סט שולחנות צד דגם SISLEY שולחנות קפה לבית

דברים שכדאי לדעת על בחירת שולחנות קפה לבית

שולחנות קפה לבית משמשים כעמדות ישיבה קטנות ומשניות לעומת שולחן הסלון הגדול. את חלקם ניתן להציב בחוץ ואת חלקם אף ורק בתוך הבית. כיצד מומלץ לבחור שולחנות קפה? במאמר שלפניכם אנו מספקים את המידע המלא על רכישה חכמה של שולחנות קפה מפנקים בעל מראה עיצובי מדהים ביופיו.

שולחן צד בצבע פליז
סט שולחנות צד BULLDOZER
סט שולחנות צד שחור ואגוז אמריקאי

יש לבסס את מבנה השולחן על הצרכים שלכם

במידה ומדובר על שולחן קפה קטן ל- 2-3 איש יש לבחור שולחן עם ראש קטן. במידה והשולחן מיועד לקבוצות גדולות יותר של כ- 5 מתארחים, יש לבחור בדגם גדול מכך על מנת לספק מקום לכל הסובבים. השולחן עשוי להיות מבוסס על 4 רגלים, רגל מרכזית, משטח הנחה מתחת לבסיס ללא רגליים, דמוי קובייה, ועוד. חשוב לבחור במבנה שולחנות קפה שיישרת אתכם הכי טוב ויספק את מלוא הנוחות במהלך ההתכנסות.

מומלץ לתכנן בקפידה את העיצובים של שולחנות קפה לבית

שולחנות קפה יש לתכנן ביסודיות: צבע וצורה. יש לגבש נתונים אלו על פי ההתאמה לסביבה בה הם נמצאים אך בשונה מבחירת רהיטים אחרים אין צורך להסיק מהמאפיינים שלהם אלא לבחור גוונים וצורות מנוגדים/ות כדי ליצור חידוד עיצובי בשל ניגוד זה. כיצד עושים זאת באופן נכון ואחראי?

כאשר בוחרים שולחנות קפה לבית מומלץ לעשות בהדמיית מחשב

הדמיית מחשב היא ממשק בחירת שולחנות קפה של חנות רהיטים חדשים. ממשק זה מאפשר לכם להיות בבית, איפה שהשולחן ימוקם, ולבחור את הדגם שלו בהתאמה למראה הכסאות, הספות וריהוט הגן. פשוט תשוו בין הדגמים לבין השולחנות עד שתמצאו רהיטים שעשויים להתאים.

דברים שצריך לבדוק לפני הרכישה

לפני שתרכשו שולחנות קפה לבית שעיניכם צדה בחיפושים, יש לבדוק שהבנתם מהו הגוון המדויק שלהם. עיון בתמונה לעתים עשוי להטעות. יש לבדוק גם שהשולחנות מצוידים במידות העובי שיתאימו לשילוב במרחב בו אתם מטפלים. במידה ואינכם בטוחים נתונים אלו יש להיוועץ בצוות המכירות של החנות באמצעות שאילתה במייל, בדף יצירת הקשר באתר או בטלפון. בדרך זו תדעו מהם המאפיינים המדויקים של אותו שולחן קפה ולקבל החלטה האם לרכוש אותו כרהיט שולחני משני למרחבי הבית או החצר בו הוא ימוקם.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות