דברים שכדאי לדעת על עיצוב משרדי היי-טק

md770-9

דברים שכדאי לדעת על עיצוב משרדי היי-טק

מעוניינים לדעת כיצד לעצב את משרד ההיי-טק שלכם? במאמר שלפניכם אנו מספקים את פרטי המידע שחשובים בנושא עיצוב משרדי היי-טק. בואו ללמוד כיצד לעצב את משרדה ההייטק שלכם באופן מקצועי באמת ולחולל שינוי מהותי במקום עבודתכם. הערה: המאמר לא יעסוק בכסאות בוכנה וריהוט עבודה אלא אך ורק בפתרונות אחסון, חדרי אוכל וחדרי המתנה.

עיצוב חדר ההמתנה בחברה

על מנת לגבש את חדר ההמתנה כמו שצריך – חשוב לתכנן את מערך פתרונות הישיבה. הדרך שלנו לעשות זאת היא להציב 3-4 ספות אנכיות אחת לשנייה או בקו ישר ומולן לשים שולחן סלוני מהודר. ניתן לשלב גם שולחנות צד. אם מצבת האורחים שלכם תלך ותגדל, אין צורך לרכוש עוד ספות, אלא אקססוריז לחדרי המתנה: הדומים שבמקום בטנה מפלסטיק ומעץ יש בהם ריפוד קפיטונאז', עור, דבשת ובד יוקרתיים. הדומים אלה ניתנים להתאמה לספות שכבר יש לכם במסגרת עיצוב משרדי היי-טק.

עיצוב חדר האוכל בחברה

על מנת להשכיל לעצב את חדר האוכל שלכם בחברת ההיי-טק, מה שנדרש הוא שולחן ארוך לישיבה רבת משתתפים, ולצידו סט כסאות או ספסלים או שניהם יחדיו. פתרון הישיבה צריך להיות בטיחותי ולמנוע מהאורחים לחטוף מכה כשהם באים במגע עם הקצה. דרך מצוינת לעשות זאת היא לוותר על שולחן השפיצים ובמקומו לרכוש שולחן עם 4 פאות חצי עגולות. מסביב לאותו שולחן ניתן למקם סט ספסלים שיחסוך לכם רכישה מרובה של כסאות או סט כסאות אם אתם מעדיפים ישיבה בנפרד זה לזה. ניתן למצוא כאן מגוון פתרונות עבור חדרי אוכל במסגרת עיצוב משרדי היי-טק.

עיצוב פתרונות האחסון בחברה

לפתרונות האחסון אין גבול עליון בהצלחה שלכם במלאכת עיצוב משרדי היי-טק. המגוון רחב מאד וחולש על ספריות, מזנונים, קונסולות ושידות אחסון גדולות המיועדות למשרדים. בואו לבחור את פתרונות האחסון המתאימים לכם ביותר, ואשר ניכר כי התאים שלהם תואמים את מה שאתם צריכים במשרדיכם: תאים מאווררים, פתוחים לחלוטין, עם דלת או עם מגירה. עיצוב משרדי היי-טק אינו רק עניין של מראה חיצוני של פתרונות האחסון אלא גם של השימוש שאתם מבקשים לעשות בהם. סוג הפריטים שמיועד לאחסון קובע במידה רבה את סוג התאים. לדוגמה, חומר דיסקרטי שדורש נעילה צריך להיות מוצב בדלת עם דרך לנעול אותה.

גיבוש הבחירה של סט הפריטים הסופי בסטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770 מספק לכם את כל הכלים להצלחה בעיצוב המשרד שלכם. עיצוב משרדי היי-טק היא פעולה שכל אחד צריך לדעת כיצד לבצע אם יש בחזקתו חברת היי-טק אשר פועלת באזור תעשייתי. עיצוב חדר האוכל המשרדי, חדר ההמתנה ופתרונות האחסון הוא הבסיס לעיצובים שיבואו לאחר מכן. בחירת הריהוט הפונקציונאלי לחדרי מחשוב, ישיבות ומזכירות יהיה קל מאד לאחר שתגבשו את התשתית הדקורטיבית הראשונית בחדרי האירוח והאחסון.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות