דברים שכדאי לדעת על רהיטים בהזמנה מיוחדת

MOBILE

דברים שכדאי לדעת על רהיטים בהזמנה מיוחדת

להלן כל מה שתצטרכו לדעת על רהיטי בוטיק בהזמנה מיוחדת. אם אתם נמצאים לפני רכישת רהיטים, מומלץ לגשת למסלול רהיטים בהזמנה מיוחדת בחנות פרטית ולא לרשתות שיווק. באחרונות, המלאי מוגבל, אם לא מצאתם את העיצובים שביקשתם, יבוא יארך הרבה מאד זמן, בעוד בחנות רהיטים פרטית אתם נהנים מזמינות מלאה עבור כל סוגי העיצובים, חדישים כאותנטיים. כאשר אתם בוחרים רהיטים בהזמנה מיוחדת בחנות שכזו, כך מומלץ להתנהל.

כורסא אפורה עם משענת אדומה

תכנון יסודי של מבנהו של כל רהיט

מבנה הרהיטים מאד חשוב לידיעה לפני הבחירה. לא כל רהיט מהונדס באותה דרך. ישנה ספה פינתית וישנה ספה להנחה במרכז החדר, ישנו כיסא אוכל וישנו כיסא בר, ישנם מזנוני גובה וישנם מזנונים נמוכים. חשוב לגבש את מבנהו של כל רהיט בהתאם לצרכים התפעוליים שלכם ולעיצוב שניכר כמתאים באותו חלל. רק כך תוכלו לגבש בראשי פרקים כיצד הרהיטים ייראו מבחינה תבניתית. כעת, נדסקס על הפרטים החשובים אודות העיצוב החזותי שלהם.

תכנון הצביון של כל רהיט, צבע, ונוכחות רכיבי פרזול

רהיטים בהזמנה מיוחדת לעולם יתבססו על צביון עקבי. ישנם מזנונים עם פרזול וישנם מזנונים בלעדיו. ישנם התקני אחסון עם דלתות פתיחה חלקות וישנן דלתות פתיחה מגולפות. ישנן כורסאות חלקות וישנן כורסאות קפיטונז' חשוב לגבש את הצביון המתאים, לדידכם, לסגנון החזותי של הבית. יש שיאהבו את המראות של פעם ויש שיבקשו דווקא לחדש. הבחירה בידיים שלכם.

תכנון סגנון העיצוב הלכה למעשה, בורגני או כפרי

ניתן לבחור רהיטים בהזמנה מיוחדת בעלי עיצובים בורגניים או כפריים לבחירתכם. בסגנון עיצוב בורגני, הרהיטים ברובם מלבניים, עם פיתוחי תפירה כאשר מדובר על כיסאות מרופדים, כורסאות וספות, או בעיצוב חלק אך מלבני כאשר מדובר על סגנון בורגני שהוא גם מודרני (בשונה מבורגני עתיק). בשורה התחתונה, רהיטים בעלי חזות בורגנית הם רהיטים שמבוססים על המלבן כאלמנט מרכזי. זאת, בשונה מרהיטים בעלי סגנון עיצוב כפרי המבוססים על עיצובים עגולים או גליליים, למשל מזנון עם דלתות ארון בעלי מסגרות גליל. בדרך כלל, אלמנטים של סגנון אחד לא מופיעים על גבי רהיט בסגנון אחר. אם נתקלתם במזנון עם דלתות משקוף גליל, כנראה שהן מהוקצעות באופן חלק ולא עם גילופים, בעוד דלתות מגולפות יתאפיינו גם במשקוף מלבני, ולרוב גם בידיות פרזול בעלות עיצוב בורגני.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות