הטיפים שיעשו לכם סדר בבחירת שולחנות סלוניים

ARMIS 2

הטיפים שיעשו לכם סדר בבחירת שולחנות סלוניים

אם אתם זקוקים למענה של רכישת שולחנות סלוניים חדשים, במאמר זה תוכלו למצוא את הפתרונות המושלמים לכך. שולחנות סלוניים מיועדים, כמובן, להצבה בסלון, לצד הספות והכורסאות השונות. לכן, המבנה שלהם חייב להיות נמוך קומה כדי לאפשר שימוש קל ופשוט במוצר. הבחירה שלו צריכה להתבסס על אמות מידה שונות שיובאו במאמר זה.

שולחן צד פלטה שחורה רגל פליז
זוג שולחנות סלון עגולים עשויים זכוכית ופליז

טיפ לגיבוש מבנה השולחן ומראהו

את מבנה השולחן בוחרים על פי צרכי האירוח שלכם. הנאם אתם נוהגים לארח כך שיש דגם שולחני מרכזי בסלון שלא ניתן להזזה, או על בסיס מודרני עם שולחנות הזזה וגרירה קלה ממקום למקום? האם מדובר על שולחן אחד, או שולחן סלוני בצירוף שולחן אירוח נוסף שבאים בסט משותף? כיצד ייראה העיצוב? עץ איטלקי עם 4 רגליים? אולי עיצוב מודרני המבוסס על קונסטרוקציה תחתית חדישה במקום רגליים אנכיות? כיצד השולחן יתבסס ברמה הגונית? על צבע עץ? על צבע בהיר מודרני? הבחירה בידכם. חשוב לבסס עיצוב ומראה אשר יתאימו למרחב הסלוני שלכם.

טיפ לתכנון בחירת השולחן

שולחנות סלוניים עם המראה שגיבשתם מומלץ להסדיר בחנות רהיטים פרטית. חנות זו מאגדת בתוכה מגוון רחב מאד של שולחנות סלוניים באיכות חסרת פשרות ולא פחות חשוב, עם סבירות גבוהה שתמצאו את העיצוב אותו תכננתם. הדבר נובע מכך שבשונה מחנות שהיא חלק מרשת שיווק, אשר אם אין בה מוצר מסוים צריך להמתין שבועות רבים להזמנה מיובאת ביוזמתכם, בחנות זו מראש מייבאים מצאי גדול מאד של מוצרים לסלון ולכן יש לכם סיכוי רב למצוא בה את המוצר אותו עיצבתם.

טיפ לבחירה מעשית של השולחן

שולחנות סלוניים מומלץ להסדיר באמצעות הדמיית מחשב של חנות פרטית. כנסו לאתר שלה וגשו לדפי הדמיית המחשב לבחירת שולחנות סלוניים. מצאתם את הדגם שעיצבתם? אל תמהרו לרכוש אותו לפני שתקראו את דף המידע, תבינו לכמה זמן הוא צפוי להחזיק, מאלו חומרי ייצור הוא עשוי והאם הוא ניתן ליישום התמורות עליהן אתם בונים, כמו למשל גרירה וסחיבה קלה לפתיחת פינות קפה ברחבי הבית. במידה והשולחן עומד בציפיות שלכם ניתן לרכוש אותו ולפתוח הזמנת ייבוא עבורו לכתובתכם.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות