טיפים חשובים לביסוס ערסל זוגי בחצר

ערסל King Bed

טיפים חשובים לביסוס ערסל זוגי בחצר

הערסל הזוגי הוא אחד מהתקני הישיבה הפופולריים בחצר. חלק מהדגמים משמשים גם לשכיבה זוגית. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור את דגם הערסל הזוגי המתאים לכם ביותר, ואשר יסב חידוד עיצובי חשוב לחצר ולגינה שלכם. המאמר יחלוש על נושאים שונים בתחום העיצוב ואופן רכישת הערסל המומלצת. על כן, הוא מאד שימושי ויסייע לכם להגיע בדיוק לדגם הנדרש עבורכם.

ערסל אפור בהיר עם כריות אפור כהה
רכישת ערסל זוגי
ערסל יחיד תכלת KULE SWING

טיפ מס' 1 – תכננו את העיצוב ואת המבנה של הערסל

ניתן לבחור בין ערסל זוגי שכיבה לבין ערסל זוגי ישיבה. ניתן לגבש את עיצוב הערסל עם ריפודים וכריות או ריפודים בלבד. השטח שמסביב לאזור הישיבה או השכיבה המרופד עשוי להיות פתוח או סגור באמצעות דיוטות רשת שונות. הצבע של הערסל עשוי להיות בהיר מודרני או כהה בעל סממנים אותנטיים. את עיצובו של הערסל אנו ממליצים לכם לעשות בהתאם לאסופת הרהיטים הקיימת במרחב החיצוני שלכם, למשל כורסאות וספות בעלות דקורציות מוגדרות היטב. בדרך זו תוכלו למצוא בדיוק את המוצר העיצובי הנדרש לדידכם.

טיפ מס' 2 – את הרכישה מומלץ לבצע בחנות רהיטים פרטית המתמחה בשיווק ערסלים

בחנות זו גדל מאד הסיכוי שתמצאו את תבנית העיצוב ואופן התכנון של הערסל שגיבשתם בפסקה הקודמת של מאמר זה. בחנות שהיא חלק מרשת שיווק, לעומת זאת, המלאי מוגבל, סוגי הערסלים מעטים ועל כן הסיכוי שתמצאו בדיוק את מה שקלעתם אליו לא גבוה. בנוסף, קיים סיכוי שימכרו לכם ערסלי רשת בלבד ללא איזשהו משטח ריפוד לישיבה וזה עשוי לגרום לאחיזה קשיחה מדי, בעוד כאן ניתן לרכוש ערסלים מרופדים שיספקו לכם תמיד מגע רך ומלטף.

טיפ מס' 3 – בחרו את הערסל בעזרת הדמיית מחשב של חנות רהיטים פרטית

ערסל זוגי הכי כדאי לבחור בהדמיית מחשב בללי לצאת מן הבית. ואולם, לפני שאתם קונים, היערכו היטב לקראת החלטתכם. בצעו את הבחירה בייחד, על מנת שאם מישהו מכם יפגין כישורי ראייה סלקטיביים של דברים שלא באמת קיימים בערסל, בן הזוג או בת הזוג ידעו לתקן אותו. במידה ושניכם מתבלבלים, ישנו מוצא והוא תמיד לקרוא את דף המידע של כל ערסל זוגי ולא להסתפק במראה עיניים. כך תוכלו לאשש שמדובר בערסל ישיבה או שכיבה על פי רצונכם, בצבע הנדרש לדידכם וכד'.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות