טיפים לרכישת ערסל יחיד לחצר

טיפים לרכישת ערסל לחצר

טיפים לרכישת ערסל יחיד לחצר

ערסל לחצר מהווה עמדת ישיבה ורכינה מפנקת במיוחד. לכן, אנשים רבים שבבעלותם שטחים פתוחים כמו חצרות, גינות ואפילו מרפסות גבוהות בוחרים בפתרון ישיבה זה כאידיאלי. מעוניינים לדעת כיצד לבחור ערסל יחיד? במאמר זה אנו מספקים את כל הטיפים שחשוב לדעת בנושא זה.

ערסל אפור בהיר עם כריות אפור כהה
רכישת ערסל זוגי
ערסל יחיד תכלת KULE SWING

טיפ מס' 1 – גבשו את מבנה הערסל

המבנה הבסיסי של כמעט כל ערסל  הוא עגול. בחלק מהמקרים מדובר על משטח עגול סימטרי ובחלקם עגול אליפטי או בצורת אגס: צר בחלק העליון ורחב באזור הישיבה התחתון. במעט מקרים ניתן לבחור ערסל משולש התלוי על כבלים שיוצרים אלכסונים של מצולע זה, כשהצלע השלישית היא משטח רחב. ערסל זה, ככל שהוא משמש ערסל יחיד, הוא ערסל שכיבה, כי רוחב המשטח יוצר צורה של מיטה.

טיפ מס' 2 – העיצוב של ערסל החצר

ערסלים מעוצבים מבוססים על צבעים שהכרחי שהם ישתלבו בהתקן. זה עניין אישי וסובייקטיבי עבור כל מי שבוחר אותו, אבל מומלץ מאד לבצע את הבחירה בהינתן מראה החצר או הגינה. אנו ממליצים לשהות בה ועל פי בדיקה שתערכו, הסיקו מהם הצבעים השולטים ומהם הצבעים שכדאי שישלימו אותם: אותם גוונים כמו אלו שקיימים או שונים מהם. את הבחירה אנו כמובן משאירים לכם להחליט.

טיפ מס' 3 – ודאו שעובי הערסל מתאים לשילוב בחצר

ערסל עם גוף ישיבה עבה שמתפרס אחורנית ביחס לחלק הקדמי שלו יתאים לחצר גדולה בעוד ערסל דק לקטנה. מומלץ להקפיד על עקרון זה כדי להסדיר בחצר שלכם ערסל יחיד בעל מידות ויזואליות שמתאימות לפרספקטיבה בחצר במקום להסתמך על אחד שייראה מגושם.

טיפ מס' 4 – מימוש הבחירה בפועל

את הבחירה מומלץ להסדיר בחנות רהיטים. לחנות זו יש יתרון כפול: בשונה מרשת שיווק גדולה היא עוסקת רק ברהיטים, ובפרט בערסלים. היתרון השני הוא שתחום הריהוט מצריך ידע הנדסי, ולכן כשאתם רוכשים רהיט תלוי בגינה, בעל סיכונים כשהוא לא בנוי או מותקן כנדרש, אתם מקבלים את הייעוץ הכי בטוח וההתקנה הכי מקצועית, מחברה בעלת ידע הנדסי שיענה על הצרכים שלכם. הנהלת החנות תדאג להסדיר עבורכם ערסל יחיד בטיחותי לשימוש.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות