טיפים מומלצים ליישום עיצוב הבית

EOS R5_0415

טיפים מומלצים ליישום עיצוב הבית

מעוניינים לדעת כיצד לעצב את הבית שלכם באופן 100% מקצועי? הכל מתחיל ונגמר בתחום הריהוט. המשא ומתן עם קבלני הבנייה וחברות השיפוצים מוביל, בסופו של דבר, לתשתיות הבנייה שנשאו חן בעיניכם, אבל מה שמעניק למבנה את הזהות הדקורטיבית שלו היא בסופו של דבר סגנונות הריהוט השונים בהם אתם דבקים במקבץ טיפים זה נספק לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לשם יישום עיצוב הבית על הצד הטוב ביותר.

גיבוש המבנים של הרהיטים

למבנה הרהיט חשיבות גדולה מאד בכל תחום ותחום של עיצוב הבית, מפתרונות ישיבה ועד מערכות אחסון. המבנה קובע כמה תאי אחסון יהיו בכל שידה או מזנון, מה תהיה הפריסה, לרוחב או לגובה, האם סט הספות יהיה פינתי או קווי, האם לפתרונות הישיבה יצורפו גם הדומי עור ובד להשלמת האירוח, ועוד. את המבנה חשוב מאד לתכנן בהקפדה על מנת שתדעו למה לצפות ברהיטים שלכם. אם זהו סט הרהיטים הראשון שאתם קונים לבית, מאד חשוב להיוועץ בצרכני ריהוט יותר וותיקים על מנת שיספקו לכם פרטי מידע חשובים על מה שצריך להבין כשבוחרים אותם.

גיבוש עיצוב הרהיטים

על מנת לגבש את עיצוב הבית עם רהיטים, מאד חשוב להבין כיצד התחום הזה עובד. בגדול, יש 2 סגנונות עיצוב מרכזיים, אותנטי או מודרני. בעיצוב אותנטי, הדגש הוא על הגוון החום והעץ כאלמנט מרכזי, בעוד עיצוב מודרני מבוסס על גוון יותר לבן ולעתים על צבעים לבנים מוחלטים. ניתן לבסס בעיצוב מודרני גם גוונים בהירים אחרים ויש אפילו אסכולה של ריהוט שחור כחלק מהאלמנט הדקורטיבי המודרני. ברם, צבע הוא לא האלמנט היחיד בעיצוב בתיכם. חשוב לאפיין גם את התצורות השונות של כל רהיט ורהיט. רהיט עגול בדרך כלל יקרב את בעליו לעיצוב יותר כפרי ופחות אורבני, בעוד רהיט מלבני עם 4 קצוות, למשל שולחן מלבני, יספק תבנית עיצוב יותר בורגנית.

הקפדה על מימוש נכון של פרספקטיבה מרחבית

אל תשכחו שהסלון שלכם הוא לא הסלון של השכן או החבר ממנו למדתם לעצב את הבית. אם החלטתם "להעתיק" את העיצוב שמצא חן בעיניכם, שימו לב שהפרספקטיבה מתאימה למקרה שלכם. אם הסלון שלו היה מאד גדול ושלכם מאד קטן, פירוש הדבר שהספה העבה שהוא בחר פחות תתאים במקרה שלכם כי היא תבלוט ותעיב על יתר הפריטים העיצוביים ואולי אף תסתיר אותם. מנגד, אם הסלון שלכם ענק ולמדתם ממישהו שיש לו סלון קון, יכול להיות שהפריט שבחרתם לא ישפיע על העיצוב אם הוא מאד דק בפרזול, ברגליים, בבסיס ובכל מקום אחר. עיצוב הבית הוא קודם כל דאגה לבית הספציפי שלכם.

עיצוב הבית באמצעות ריהוט יוקרתי של סטודיו רהיטים 770

בואו לעצב את הבית שלכם בסטודיו רהיטים 770. סטודיו זה מספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לעצב את הסלון, פינת האוכל, חדרי האחסון ועוד. ניתן לרכוש את הפריטים בהדמיית מחשב אינטרנטית מבלי לצאת מהבית.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות