טיפים לבחירת כיסאות אוכל לשולחן המרכזי – טיפים לבחירה נכונה

טיפים כיסאות אוכל כיסא אוכל דגם RAPHAEL

טיפים לבחירת כיסאות אוכל לשולחן המרכזי

מעוניינים לדעת כיצד לבחור כיסאות אוכל באופן מקצועי שיסב לחדר שלכם עיצוב מרהיב עין ויספק לכם נוחות חסרת פשרות בישיבה? במאמר זה אנו מספקים את כל טיפים לבחירת כיסאות אוכל שצריך להכיר בשביל לממש את הבחירה המושלמת .

כיסא אוכל דגם gubi
טיפים כיסאות אוכל כיסא אוכל דגם RAPHAEL
כיסא אוכל דגם gubi

טיפים לגיבוש מבנה כיסאות אוכל – המשימה החשובה ביותר

מבנה כיסאות אוכל יבוסס על משטח עץ מינימלי או על כסא מרופד? ואם הכסא יהיה מרופד, מה יהיה חומר הגלם שישמש לכך? בד? עור? חשוב לאפיין את המבנה כך שישרת אתכם נכונה במהלך האכילה גם בפאן האורטופדי. על הכסא להיות גבוה. לא כסא בר, אבל גבוה מספיק בשביל להגיע עם פלג הגוף העליון לשפת השולחן.

גיבוש עיצוב הכסאות – הדרך בה הם ייראו ברחבי פינת האוכל

עיצוב כיסאות אוכל עשוי להתבסס על משענת עגולה או מלבנית, ועל רגליים ישרות או רגלי אלכסון. ניתן לבחור כסאות המשלבים את 2 הצורות הגיאומטריות המרכזיות בריהוט הביתי: משענת עגולה לצד בסיס ישיבה מלבני. ניתן לבחור דגם עם ידיות או דגם נטול ידיות, על פי מה שהכי נוח לכם. צבעי הכסא יכולים להשתלב עם מראה השולחן והמזנון בפינת האוכל או להיות שונים מהם. מומלץ להיוועץ עם מעצב פנים בנושא זה.

בדיקה שעובי חלקי הכסא משתלב כהלכה בפינת האוכל

פינות אוכל גדולות רצוי לבחור כיסאות אוכל עם פרזול ורגליים עבות ורצועות ריפוד דמויות כרית, בעוד בפינת אוכל קטנה הרכיבים הללו צריכים להיות דקים. הריפוד דק וחד שכבתי ביחד לפרזול. בדרך זו אתם מבטיחים יצירת התאמה נכונה לחדר פינת האוכל שלכם תוך הימנעות מהצבת פריטים באופן מגושם.

טיפים לבחירת כיסאות אוכל המבוקשים

הבחירה נעשית בחנות רהיטי בוטיק 770 רהיטים המשווקת את רהיטיה באופן בלעדי ואינה פועלת מול רשתות שיווק גדולות. חנות זו מספקת ללקוחותיה הדמיית מחשב באמצעותה ניתן לבחור כיסאות אוכל על פי המתוכנן. במידה וביצעתם תכנון מבני ועיצובי שלב זה יהיה לכם קל ופשוט. מציאת תמונות הכסאות אינה סימן לביצוע הרכישה, בהכרח. יש לבדוק מהם חומרי הגלם ולוודא שהבנתם מהו באמת הצבע של כל רכיב ברהיט. אם הנושאים הללו אינם נהירים לכם דיו, יש ליצור קשר עם צוות המכירות בחנות חלפני שקונים.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות