טיפים מקצועיים לגיבוש כורסאות בבתי מגורים

ruby_couch_blue_profile

טיפים מקצועיים לגיבוש כורסאות בבתי מגורים

בחירת כורסאות עבור בתי מגורים מהווה מהלך תכנוני חשוב בהם. במאמר זה נספק לכם את מידע שימושי כיצד מומלץ לעשות זאת הלכה למעשה ולהבטיח את כורסת חלומותיכם בכל מקום בו תזדקקו לה, בסלון, ככורסת אירוח, ועוד. מקבץ טיפים זה מכיל את כל מה שאתם צריכים להכיר לפני בחירת כורסאות מעוצבות ואיכותיות, מן המעלה הראשונה.

טיפ מס' 1 – גבשו את עיצובן של הכורסאות

את עיצוב הכורסאות מאד חשוב לגבש באמצעות מספר אלמנטים: ראשית כל, קבעו מה יהיה המבנה שלהן, כיצד הן ייראו, עם ידיות או בלעדיהן, עם משענת מתכווננת או כורסא בגובה של הספות, כאמצעי דקורטיבי משלים. חשוב לתכנן היטב גם את המבנה של המשענת וגוף הישיבה עצמם: קפיטונז' כפתורים, חלק, דמוי בד, דמוי עור, בד או עור אמיתיים, וכד'. כמובן שכל זה צריך להיות מגובה בגוון או באסופת צבעים שאתם סבורים כי הם מתאימים לשמש בכורסאותיכם.

טיפ מס' 2 – פנו לרכישת הכורסאות בחנות רהיטים פרטית

בשונה מחנות של רשת שיווק, בחנות הרהיטים הפרטית המצאי הרבה יותר גדול ולכן הסיכוי שתמצאו את כורסאות מעוצבות בדיוק כמו שאתם מחפשים יותר גדול. אם נוסיף לכך איכויות שונות כמו מבנה אורטופדי שנבדק ונוסה, איכות בדים ועורות שמבטיחה עמידות חסרת פשרות וכד', הרי שהרהיטים בחנות הפרטית הרבה יותר איכותיים. לכן, כורסאות חשוב לרכוש רק שם כדי להבטיח איכות חסרת פשרות שתוביל לכך שתהיו מרוצים מהמוצר שתבחרו.

טיפ מס' 3 – ישמו את הבחירה בהדמיית מחשב מטעמה של החנות הפרטית

בדרך זו לא תצטרכו לצאת מהבית, אלא לקבל לידיכם גם את התמונות השונות של הרהיטים וגם את דפי ההסבר אודותם. בכך, תוכלו להבטיח לעצמכם מיצגים חזותיים ממש כמו להיות נוכחים בחנות עצמה וזה יאפשר לכם למצוא בקלות את המוצרים שאתם צריכים כדי להשלים בהם את המרחב בו תימצא הכורסא. מאד חשוב לא לדלג על דפי המידע, אלא לקרוא אותם בנוסף להתבוננותכם בתמונות על מנת להבטיח שלא ראיתם סלקטיבית מה שאתם מבקשים לחזות בו, אלא את הרהיט כפי שהוא. בדקו מה באמת הצבע שלו ומהי הצורה הרלוונטית של כל חלק בתוכו, המשענת, גוף הישיבה, מנח הרגליים, אם ישנו, ועוד.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות