ייצור רהיטים איכותיים לבית – כך תדעו שבחרתם נכון

ספה Bellissa

ייצור רהיטים איכותיים לבית – כך תדעו שבחרתם נכון

ייצור רהיטים איכותיים לבית איכותיים לבית הוא התהליך החשוב ביותר בגיבושם. לייצור ישנם כמה פרמטרים שניתן לזהות גם כאשר מבקרים בחנות יבואן בה הייצור לא מתרחש ואפילו לא התרחש בישראל. מעוניינים לדעת, גם כאשר את בתהליך מכירה אינטנסיבי מצד המוכרים האם הם מוסרים לכם מידע שרלוונטי לבית שלכם? רוצים להבטיח שתוכלו לזהות מראש נושאים שיש בהם סימני שאלה לגבי רמת דיוקם? בואו להיות צרכני רהיטים נבונים ומנוסים יותר באמצעות מאמר אינפורמטיבי זה אשר ילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי זיהוי ייצור רהיטים נכון, כזה שהופך אותם לכדאיים לרכישה.

פתרון למעצבי בתים בעיצוב עתיק עם רהיטים מגולפים

זה לא סוד שהפתרון הכמעט בלעדי הוא רהיט מעץ מלא. זהו החומר הכמעט יחיד שניתן לכופף ולגלף. כאשר אתם רוכשים רהיטי עץ כמו כורסאות מעוצבות מעץ חשוב לברר מהו העץ שאתם רוכשים, והאם הוא עבר אימפרגנציה ושימון במקום הייצור. אם יש עליו לפחות 3 שנות אחריות – סימן שאתם בכיוון הנכון. במידה ואין לכם משאבי מימון לרהיטים מעץ אמיתי, ניתן לרכוש רהיטים פולימריים. הפולימר הוא חומר ייצור מאד עמיד ומאד חזק והוא דמוי-עץ יחיד מסוגו שנית לכיפוף, חריטה וגילוף. זאת, בשונה מתחליפי עץ אחרים שלא ניתן ליישם עליהם קונסטרוקציות אלה בכלל.

פתרון למעצבי רהיטי אחסון מפורזלים

בדרך כלל, כאשר מעצבים בית מודרני לא יהיה צורך בפרזול קדמי בדמות ידיות פתיחה, כי זה רכיב ששמור כמעט אך ורק לעיצובים אותנטיים. בבית עתיק, כפרי או בורגני מסורתי, לידיות ישנו חלק מהותי בעיצוב רהיט האחסון שלכם. מומלץ לוודא שיש להן בורגי עץ ורצוי גם שייבות מתאימות, ולהימנע מרכישת רהיט בו הידית היא ידית מודבקת בלבד. הבורג עשוי להיות גם בורג נסתר. אם אינכם רואים אותו זה לא אומר שהוא לא קיים. פתחו את הרהיט ובדקו כיצד הידיות מחוברות.

ייצור רהיטים איכותיים לבית - בחירת גוון הצבע לרהיטים

בשונה מבחירה מוחלטת של הצבע, גוון הצבע מתייחס לתיקוני בהירות קלים שניתן לעשות כדי ליצור תאימות יותר טובה לחדר. כמובן שאם הרהיט משלים אסופת רהיטים אחרת, אין לבצע בגוון שבחרתם כל שינוי. אבל אם זה רהיט ראשון, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את בחירתכם. למשל בחדר קטן, הגוון הבהיר פחות מתאים כי זה גוון שנותן תנופה למרחבים גדולים. כאשר הוא בחדר קטן הוא מייצר הרגשה של רהיט כלוא. בחדר גדול, הרהיט הבהיר הוא בדיוק מה שנדרש בשביל ליצור תבנית עיצוב משכנעת.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות