כך תסדירו בקלות ריהוט למשרד מן המעלה הראשונה

pepe

כך תסדירו בקלות ריהוט למשרד מן המעלה הראשונה

כאשר יזמים מתכננים לרכוש ריהוט למשרד הם מיד חושבים על כסאות בוכנה למחשב, שולחנות עבודה מפוצצים ומחיצות הפרדה לחללי עבודה גדולים. מעט מאד מהם יודעים שהרבה לפני כן, עליהם לרענן את הבייסיקס שלהם, כי דווקא שם נמצאים הכשלים: חדר האוכל, הבר המשרדי המוגבה וחדר ההמתנה. במקומות האלה באמת כדאי לדעת כיצד לבחור רהיטים, כי דווקא חנויות ריהוט משרדיות קלאסיות המתמחות ברהיטים פונקציונאליים לעבודה פעמים רבות מפספסים בטיב הבחירה כשמדובר על ריהוט אירוח וסעודה משרדי. מה צריך לדעת בתחום הזה? להלן כל מה שכדאי לכם להפנים.

שולחן צד למיטה

הכנת חדר ההמתנה

בחדר ההמתנה עשויים להתארח 20 איש ויהיו ימים שרק 1-3 איש ימתינו לכם. מה עושים? הולכים לפי המקסימום ורוכשים 20 ספות יוקרה? לא. זהו פתרון יקר ולא יעיל. המעשה האחראי יותר הוא לאייש ב- 3-4 ספות לכל היותר את חדר ההמתנה, כפי שקורה בכל משרד ומשרד. והיה והלקוחות יגדלו ורשימת הממתינים תלך ותטפח – יש לכך פתרון. אתם יכולים להציב כסאות קשיחים, או לפנק את האורחים בהדומים קטנים מבוססי עור ובד בדיוק כמו הספות. הם גם יוקרתיים וגם ממש לא יקרים בהשוואה לסט ספות. לגמרי לא במקרה, הם ניחנים במיטב התקנים בנושאי בטיחות כמצופה מתשתיות ריהוט למשרד: עומסים, תנוחות ישיבה לא שגרתיות ועוד.

חדר האוכל המשרדי

בחדר האוכל חשוב לבחור שולחנות שיספקו מקום למצבת העובדים במשרד עם Leverage קל של מעט יותר סועדים שישמש לאירוח אורחים ואח"מים מבחוץ. ניתן לבחור ריהוט למשרד בדמות שולחנות מלבניים עם קצוות מחודדים או עם קצוות מעוגלים להשריית אווירה יותר בטוחה ופחות שיש סיכוי שעוברי אורח ייתקלו בתשתיות. בנוסף, מומלץ להכין תשתית ישיבה מועדפת: כסאות נפרדים זה מזה או ספסל מרוכז שירוץ במקביל לכל אורך השולחן.

פתרונות האחסון המשרדיים

את פתרונות האחסון המשרדיים מאד מומלץ לבחור בהתאם לצרכי התפעול שלכם. ישנם מדפים המיועדים לשימוש בתור ריהוט למשרד לשם לאחסון מסמכים וישנם מדפים המיועדים לאחסון תכולות במשקלים ובסוגים שונים. חשוב לבחור קונסולות, מזנונים וספריות המשקפים/ות את הנעשה במשרד שלכם.

סטודיו רהיטים 770 – כל מה שצריך למשרד בחדרי אירוח, סעודה ופתרונות אחסון

בואו לבחור את פתרונות האחסון המשרדיים ורהיטי האירוח המובילים במשרד. בואו לשדרג את עיצוב חדר האוכל, ההמתנה ורחבות האחסון שלכם וליהנות מרהיטי בוטיק פרי ייבוא חברת סטודיו רהיטים 770. רהיטי 770 מיובאים מיצרני ריהוט מובילים בעולם ומספקים מענה ליזמים משרדיים רבים, ומה אתכם? בואו לממש את המשרד שלכם על הצד הטוב ביותר! הבחירה מתאפשרת בקלות רבה באמצעות הדמיית מחשב של רהיטי 770. בסטודיו זה אתם יכולים לקנות וירטואלית מרחוק והסחורה תגיע עד לפתחכם כשהיא ארוזה עם 100% הגנה ומוכנה לשימושכם. בואו לשדרג את המשרד שלכם במיטב הריהוט וליהנות מתכולת ריהוט למשרד שאף אורח לא ימהר לשכוח!

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות