עיצוב משרדים באמצעות רהיטי בוטיק – כך תעשו את זה נכון

ספריות בית מעוצבות

עיצוב משרדים באמצעות רהיטי בוטיק – כך תעשו את זה נכון

במאמר שלפניכם נספק מידע חשוב על עיצוב משרדים. מאמר זה לא יחלוש על חדרי עבודה פונקציונאליים הזקוקים לכסאות מחשב-בוכנה, שולחנות של מנהלים וכדומה, אלא ב- 3 נושאי ליבה בסיסיים יותר: עיצוב ועיבוי חדר המתנה משרדי, עיצוב ועיבוי חדר אוכל משרדי ועיצוב ועיבוי כל מקום במשרד שיש בו צורך בהעמדת פתרון אחסון (קונסולה, שידת אחסון, מזנון או ספרייה). המאמר יספק לכם את המידע המדויק והאיכותי ביותר לגבי בחירת פריטי ריהוט אלה לעיבוי החדרים והמתחמים המדוברים.

עיצוב ועיבוי חדרי ממתינים בכניסה למתחם המשרדי

כאשר מתכננים חדרים מסוג כזה, יש להתייחס למשימה כמו תכנון סלון ביתי פר אקסלנס: רוכשים סט של 3-4 ספות, כורסה, ואם יש יותר אורחים ממצבה זו, יש לרכוש להם פתרונות אירוח שיהיו דומים לספות הללו אבל ניכר כי תצליחו לחסוך ברכישה. שלא תבינו לא נכון: האיכות תישאר זהה לספות עצמן וכך גם הבטיחות. מה שיהיה שונה הוא גודל הרהיט. במקרה ובו אתם צריכים להגדיל חדר המתנה, תוכלו לרכוש סט של הדומים מרופדים בעור, דמוי עור ובד שיעבו וישלימו את חדר ההמתנה לצד הספות, שולחן החדר והכורסאות. טכניקה זו מצביעה על עיצוב משרדים חכם וברמה גבוהה ביותר.

עיצוב ועיבוי חדרי אוכל של משרדים באופן מתוחכם

יש כמה ערוצי תכנון שכדאי מאד להכיר ובהחלט ידועים למעטים. אורחים, בשונה מעובדים וותיקים במשרד, לא תמיד יטרחו להסתכל ימינה ושמאלה ועשויים להיתקל בשפיץ של השולחן. זה נפתר על ידי כך שאתם יכולים לרכוש עבורם שולחן ללא שפיצים, שבמקום קצוות ישנם חצאי מעגלים בפאות. בנוסף, במקום לרכוש עשרות כסאות במחיר מופקע ניתן לרכוש 1-2 ספסלים ושולחן האוכל שלכם מעובה בפתרון ישיבה שהוא גם נוח וגם מאד כלכלי. זה נקרא עיצוב למשרד שהוא לא רק יפה ומרהיב עין אלא גם חכם וכלכלי ביותר.

עיצוב ועיבוי שדרות אחסון במשרדים במתחמים ציבוריים ובחדרי עבודה

מומלץ להציב ספרייה שנועדה לשם עיצוב משרדים על מנת למקם בה את ספרי המשרד וחומרי קריאה שניתן לשתף עם האורחים. בשונה מכך, בחדרי עבודה דיסקרטיים מהם מומלץ למקם מזנונים סגורים ושמורים או קונסולות בהם יישמרו מסמכי התאגיד והחומר הרגיש של מתחם העבודה שלכם. את העזרים הללו ניתן לבחור עם סוגים שונים של מדפים, סגורים עם דלת, סגורים על מגירה, או פתוחים לחלוטין בפורמט כוורת. גם טכניקת העיצוב מגוונת מאד ומאפשרת לכם לעצב חדרי עבודה משרדיים בשלל דרכים, מודרניות, עתיקות, כפריות, בעיצוב בורגני ועוד.

סטודיו רהיטים 770 - עיצוב משרדים במקצועיות יתרה

סטודיו רהיטים 770 מספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליישם עיצוב משרדים מן המעלה הראשונה, כששיא המקצועיות מורגש במרחבי העבודה והאירוח. המשמעות היא משרד יפה יותר, מהודר יותר ונוח הרבה יותר לשימוש בהשוואה לימי העבר. את בחירתם של רהיטי עיצוב משרדים ניתן לממש באמצעות הדמיית מחשב של רהיטי 770.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות