כסאות בר תל אביב

ZRIVA

כסאות בר תל אביב

קניית כסאות בר תל אביב

מחפשים כסאות בר בדרום תל אביב איכותיים וייחודיים? באולם התצוגה של סטודיו 770 המוערך שברחוב קיבוץ גלויות בתל אביב, תיהנו ממבחר עשיר ויוקרתי של כיסאות אוכל מעוצבים, הכולל גם מגוון כיסאות בר בקשת מרהיבה של דגמים, סגנונות עיצוב, צבעים ומרקמים. מהמבחר כל אחד יכול למצוא כסאות בר בתל אביב שמתאימים לצרכיו וביתו.

מבחר איכותי של כיסאות בר

באתר ובאולם התצוגה שלנו תיהנו ממבחר עשיר ואיכותי של כסאות אוכל מיוחדים, הכולל גם מגוון כיסאות בר מעוצבים ואיכותיים שישדרגו את החזות של כל אזור מוגבה בבית, כמו דלפק הפרדה בין המטבח לסלון או אי במטבח. מדובר למעשה בכיסאות יוקרה שעוצבו בטכניקות שונות, מסורתיות וחדישות, המוצעים בשלל סגנונות עיצוב שונים, מקלאסיים ועד עכשוויים.
כמו כן ניתן למצוא כסאות בר עם או בלי ריפוד, כאשר בכיסאות המרופדים מושם דגש על בדי ריפוד מיוחדים שהופכים את הכיסא לפריט מרהיב ומעורר עניין. אלו כיסאות עם רמת גימור לא פחות ממושלמת.

מעבר לכך מדובר גם בכיסאות מאוד נוחים, שכיף לשבת עליהם, איכותיים ועמידים, שישרתו אתכם למשך שנים רבות וטובות ושיש עבורם אחריות לשלוש שנים. הכסאות כל כך נוחים ויפים שתמצאו את עצמכם עורכים עימם ארוחות מלאות.

למשל תוכלו למצאו באתר ובאולם התצוגה שלנו בתל אביב כסאות בר העשויים מיחידה אחת, כמו כסא מדגם נחשול, שהינו כסא בר בקו מודרני, שופע ביוקרה וסטייל, המוצע בגוונים של קוניאק ושחור, עשוי עם רגלי ברזל יציבות וחזקות ועם יחידת מושב אחד מרופד בבד סינטטי מובחר, נעים למגע וקל לניקוי. מאידך תוכלו לבחור בכיסא עם שתי יחידות של מושב ומשענת גב, כמו דגם ניוד, המספק כיסא בר בקו מעוגל, נקי ומודרני, מעוצב עם רגלי ברזל ומרופד בבד אקולוגי ורחיץ, מוצע בגוונים של אפור בהיר, ירוק ואפור כהה.

וזו רק ההתחלה: יש לנו כיסאות בר שרפרף נטול משענת מדגם 136 שניתן לכוון את הגובה שלו ומוצע בשלל צבעים, כסאות בר מרופדים ומפוארים עם או משענות לידיים כמו כסא מדגם אלקטרו, כסאות בר קלאסיים מעץ מלא, ועוד.

הצורך בכיסאות בא מעוצבים

כאמור, אצלנו תוכלו למצוא מבחר עשיר של כיסאות אוכל, הכולל גם מגוון כיסאות בר בשלל עיצובים, חומרי גלם, צבעים וסגנונות. מתוך ההיצע לבחור בכיסאות שמתאימים לכם ולבית שלכם, ולשם כך עומד לרשותכם צוות החברה, הזמין לסייע ולייעץ. כמו כן לפניכם כמה טיפים לבחירה נכונה של כיסא בר בתל אביב, שבהחלט יכולים לעזור:

• נוחות היא עניין סובייקטיבי ולכל אחד נוח לשבת על סוג אחר של כסאות אוכל וכיסאות בר. הנוחות ניכרת במבנה של כיסא הבר והיא יכול למשל להיות עם כיסא שמספק ישיבה ישרה או בזווית, עם כיסא מרופד או לא, כיסא עם או בלי משענות לידיים, וכדומה.
• יש לבחור בכיסא שישתלב עם סגנון העיצוב של הבית. שילוב זה נוצר מבחינת נתוני הכיסא, הצורה שלו, החומרים מהם הוא עשוי והצבע שלו. למשל כיסאות בגוון חום לרוב יתאימו לבית בסגנון עיצוב כפרי, בעוד שכיסא בר לבן או שחור יתאים לבית מודרני. כסאות בר בקו ישר ונקי יותר מתאימים לבית בעיצוב עכשווי, בעוד שכיסאות עם עיטורים וקוים מפותלים יותר יתאימו לבית בסגנון קלאסי או כפרי.
• בחברו בכיסא בר שמתאים בצורתו ומידותיו לסביבתו, בין אם מדובר במזנון, דלפק או אי במטבח. לשם כך תוכלו להיעזר בהדמיות מחשב שיש לנו באולם התצוגה.
• חפשו אחר כסאות בר שמחירם עומד במסגרת התקציב שלכם, ואם התקציב שלכם מוגבל חפשו אצלנו אחר כסאות בר במבצע.

הזמנת כיסא בר בתל אביב

להזמנת כיסא בר איכותי וייחודי הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב או הזמינו פרטי ריהוט ישירות דרך האתר המאובטח. בנוסף לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם סטודיו 770 בטלפון 077-2310770.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות