רהיטים לבית בעיצובים מיוחדים – כאן תוכלו למצוא אותם בקלות

e46eb1dd-fd5d-4f4f-9384-0b1f1d2b35f5

רהיטים לבית בעיצובים מיוחדים – כאן תוכלו למצוא אותם בקלות

במאמר שלפניכם נעסוק בתחום הריהוט הביתי. המאמר יחלוש על כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת להשלים את המשימה, ולהפוך את הבית לפנינה אמיתית בתחום העיצוב והנוחות. במסגרתו, נאפיין חדרי מגורים מרכזיים כמו חדר הסלון, פינת האוכל וניגע בדקויות של פתרונות אחסון בחדרי מגורים. תשתית זו של רהיטים לבית תהווה עבורכם בסיס חשוב לעיצובים שיבואו בהמשך.

עיצוב הסלון הביתי – קווים לדמותו

הסלון הוא החדר מהחשובים ביותר בבית, ויש שיאמרו שהוא הכי חשוב ברמה העיצובית. זהו חדר אורחים ייצוגי, שלפיו האורחים יזכרו איך נראה הבית שלכם. לכן, הדרך לגבש אותו צריכה להיות יסודית, ומבוססת על ירידה לפרטים הקטנים ביותר. אנו ממליצים על סט ספות עור, בד או דמוי עור בעיצוב המועדף עליכם. ניתן לעצב קפיטונאז' כפתורים על המשענת של כל ספה, משענות דבשת, משענות ישרות ועיבודים שונים של עור ובד: חלק, מגורען, מקושקש, ועוד. חשוב לבחור בצבע הרהיטים המועדף שניכר כי מתאים לשאיפות העיצוב הביתיות שלכם. בנוסף לספות, יש לבחור שולחן. הדבר ניתן ליישום באמצעות פתרון ריהוט מרכזי או מספר שולחנות שניתן להפרידם אחד מהשני וליצור פינות קפה ברחבי הסלון באמצעותם. ניתן לצרף לחבילה גם שולחן צד שישמש את יושבי הקצה בסלון וגם רהיטים לבית המהווים אקססוריז: הדומים מעור ומבד בעיצובי המשך לאלו של הספות והכורסאות שנבחרו.

עיצוב פינת האוכל הביתית

פתרון הישיבה יכול להיות אחד מהשלושה, או כולם בייחד: כסאות אוכל, כסאות בר וספסלים. בדרך כלל כסאות אוכל לא יירכשו עם ספסלים, ולהיפך כי שניהם משרתים את אותו שולחן, אבל אם יש, בנוסף אליו, גם אי למטבח או מזנון נייד מוגבה, חשוב מאד לעבות אותו עם כסאות בר על מנת שתהיה לכם מערכת ישיבה נוספת לשם כינון סעודות וארוחות. ניתן גם לשים 2 ספסלים בפאות הארוכות של השולחן ו- 1-2 כסאות בקצרות שישמשו את עורכי הסעודות והמארחים. אפשרויות הבחירה של רהיטים לבית: שולחן מחשב עם 4 פאות חדות או שולחן מחשב עם פאות חצי עיגול. כסאות עם ריפוד בד ועור או ללא ריפוד, מעט מלא. ניתן לבחור כסאות בר במתכונת דומה וסט ספסלים מחומרים קשיחים שונים בעיצובים מגוונים.

עיצוב פתרונות האחסון

ספריות – מיועדות לאחסון ספרים. אם מסמכי ראיית החשבון, העסק והעבודה שלכם כמכלול מרוכזים בדרך כלל ליד הספרים, ניתן לרכוש ספרייה עם מדפים עם דלתות בחלקם, שתסייענה באחסון מוגן של הפריטים הללו.

קונסולות – פתרונות אחסון שיכולים להחליף מזנונים בסלונים קטנים. בבתים עם סלונים יותר גדולים, רהיטים לבית מסוג זה משמשים כאמצעי התארגנות ליציאה ממנו. הם כוללים מראות ומשמשים לאיפור והתייפיפות.

שידות – פתרונות אחסון קטנים מהקונסולות. הם משמשים כאמצעים משלימים לאחסון בסלון או בחדרי מגורים.

מזנונים – תשתית האחסון המרכזית בסלון. ניתן לעצבם עם רגליים דקות מרחפות או על בסיס שניתן להבחין בו כשהוא מוצב על הרצפה.

סטודיו רהיטים 770 – המקום שלכם לבחור רהיטים לבית

בואו לגבש סט רהיטים לבית בסטודיו רהיטים 770. סטודיו זה יספק לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת לגבש את עיצוב הבית שלכם. ניתן לעצב את הבית בקלות באמצעות הדמיית מחשב אינטרנטית פשוטה להתמצאות.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות