רהיטי בוטיק

0432

רהיטי בוטיק

רהיטי בוטיק יוקרתיים, מיוחדים ואיכותיים

עם עליית רמת החיים והמודעות לעיצוב, כיום יותר מאי פעם הציבור בארץ מבקש לעצב ולרהט את ביתו עם פריטי יוקרה איכותיים וייחודיים, כפי שתוכלו למצוא באולם התצוגה ובאתר של סטודיו 770 Eastern Parkway. המותג מציע מבחר עשיר ועכשווי של רהיטי בוטיק מובחרים של מותגים מובילים מכל רחבי העולם, לרבות רהיטים יוקרתיים בהתאמה אישית. כל זאת מוצע עבור מחירים יבואן משתלמים, עם אחריות ארוכת טווח ושירות מקצועי המלווה את כל הלקוח לכל אורך תהליך הקנייה של רהיטים לביתו או למשרד שלו.

מה שהופך ריהוט לאיכותי ויוקרתי

באולם התצוגה ובאתר שלנו תיהנו ממבחר עשיר של רהיטים איכותיים לבית. איכות הרהיטים ניכרת בשורה ארוכה של תכונות. העיקריות שבהן הינן:

• חומר גלם- רהיטי איכות יהיו עשויים מחומרי גלם משובחים, עמידים וחזקים, למשל מתכות יצוקות, ריהוט מעץ מלא משובח שעבר הליכי שימון ואימפרגנציה השומרים על העץ לאורך זמן. ניתן למצוא בשוק חומרי גלם איכותיים נוספים לרהיטים, כמו חומרים פולימריים מתקדמים שיכולים להיות גם בעלי חזות דמוית עץ, המציגים רמה גבוהה של גמישות בעיבודם ויכולת לקבל מראה מכופף, מגולף או חרוט.
ריהוט ייחודי – לא אחת איכות הינה מילה נרדפת לייחוד, וניכרת בעיצוב עכשווי וייחודי שמספק רהיט מרשים שמשדרג את החלל בו הוא ניצב.
• אחריות- למי שמוכר רהיטים איכותיים אין בעיה גם לתת עבורם אחריות ארוכת טווח.
• נוחות- איכות של רהיטים ניכרת גם בנוחות השימוש בהם, והיותם פריטים פרקטיים ויעילים.
• הפרטים הקטנים- איכות של רהיטים שהופכת אותם לרהיטי בוטיק יוקרתיים, ניכרת בפרטים הקטנים, ברמת הגימור של הרהיט ובתוספות הקטנות שעושות את כל ההבדל. למשל ידיות איכותיות יהיו בעלות עיצוב ייחודי, עם חיבור מבוסס על הברגה נסתרת ולא על הדבקה.

בחירת רהיטים בהזמנה אישית

איכות של רהיטי בוטיק ניכרת גם באפשרות של הזמנה אישית של רהיטים. בתהליך הבחירה תזכו לליווי אישי של אחד מעובדי החברה, שילווה אתכם לכל אורך הדרך ויסייע לכם בבחירה נכונה של רהיטים לביתכם. בחירה זו מושתתת קודם כל על תכנון סוג ומבנה הרהיט המבוקש, בהתאם לצורכי השימוש בו, מיקומו בבית וסגנון עיצובו של המרחב. התכנון לוקח בחשבון גם חלוקה נכונה של המרחב באופן פרופורציונאלי ואסטטי, לצד שימוש נכון במרחב וניצול מלא שלו.

כמו כן, בבחירת מספר רהיטים למרחב מסוים בבית כמו סלון או חדר שינה, חשוב לשמור על קו אחיד ועקבי, בין אם מדובר בבית מעוצב בסגנון מודרני, בורגני, תעשייתי, וינטג', קלאסי, כפרי או יוקרתי, עם פרזולים גלויים או סמויים, עם ריפוד מבד או עור, עם ריהוט בעל מראה חלק ואחיד ועוד. בנוסף, למיקום של הרהיטים בחדר יש השפעה ישירה על בחירתם, בין אם מדובר למשל במערכת סלון לפינת החדר או למרכזו, מטבח פתוח או סגור, מיטה בחדר שינה במרכז החדר או בצמוד לאחד הקירות וכדומה.

בבחירת ריהוט בהתאמה אישית יש לבחון גם את הרגלי החיים וההעדפות של כל אחד. כך למשל, יש מי שרוצה פינת אוכל מפנקת עם כיסאות מרופדים, בעוד שאחרים שיש להם ילדים קטנים בבית יעדיפו כסאות לפינת אוכל ללא ריפוד אבל עם משענות לידיים, ויהיו כאלו שדווקא יעדיפו כסאות ללא משענות ידיים שמאפשרים להגדיל את כמות הכיסאות סביב השולחן.

סיוע בבחירת פריטי ריהוט מיוחדים לכל חלל בבית

הליווי שאנו מעניקים ללקוחות יעזור גם לכם בבחירת רהיטים מיוחדים מכל סוג, לכל חדר וחלל בבית. ההתאמה ניכרת למשל בבחירת צבעי ריהוט בהתאם לסגנון החדר, גודלו וכמות האור שיש בו. כמו כן ריהוט עם פרזול יותר מתאים לבית בעיצוב כפרי או וינטג' לעומת ריהוט ללא עבודות פרזול גלויות לעין שיותר מתאים לבית מעוצב בסגנון מודרני. בנוסף, יש לבחור סוג ריפוד מועדף לספות בין אם עור בעל חזות יוקרתית או בד בעל חזות יותר טבעית, בעוד שמבנה הספות ישתנה בהתאם להרגלי ישיבה, בין אם אוהבים לשבת יותר זקוף בסלון או ספות שניתן להימרח ולשכב עליהן.

להזמנת רהיטי בוטיק איכותיים ויוקרתיים

להזמנת רהיטי בוטיק איכותיים ויוקרתיים הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב או הזמינו פרטי ריהוט ישירות דרך האתר המאובטח. כמו כן לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם סטודיו 770 בטלפון 077-2310770.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות