ריהוט הבית – כך תעשו את זה נכון

EOS R5_0415

ריהוט הבית – כך תעשו את זה נכון

מעוניינים לדעת כיצד לרהט את הבית שלכם? להלן כל מה שתצטרכו להבין בנושא ריהוט הבית. אם את נמצאים לפני פרויקט ריהוט הבית, החלטנו להרים את הכפפה ולסייע לכם להשלים את כל הפריטים ההכרחיים בסלון, בפינת האוכל ובחדרי האחסון השונים. קריאת מאמר זה תסייע לכם להתגבר על הבסיס שבעיצוב הריהוט הביתי ומשם להמשיך לפריטי ריהוט יותר פרטניים. קריאה מהנה!

הסלון הביתי – המקום שצריך לקבל בחדווה את האורחים שלכם

הסלון הוא למעשה חדר האורחים שלכם, ועל כן מהווה נדבך חשוב של ריהוט הבית כולו. בשל כך, מאד חשוב שהוא יהיה מעוצב, מתאים למה שאתם צריכים בחללים הפנימיים שלו ובעיקר נוח ומתאים לשאיפות שלכם כבעלי הבית. אם אתם מעוניינים להציב שם שולחן אירוח מרכזי ומסביבו ספות וכורסאות, מומלץ יהיה להתבסס על סט ספות ישר ובמרכזו שולחן מרוכז. זאת, לעומת מתכונת ישיבה בפינות קפה, אותה ניתן לארגן עם סט ישיבה פינתי של ספות ולידו שולחנות סלון בינוניים קטנים הניתנים להפרדה. ניתן להוסיף גם שולחן צד שיישרת את יושבי ספת הקצה.

פינת האוכל הביתית – המקום המושלם לסעודת ארוחות גדולות וכינון כינוסים

פינת האוכל, בשונה מאירוח קלאסי, מיועדת יותר לכינוסי חברים ומכרים, שותפים עסקיים וכמובן למפגשים משפחתיים נרחבים. לכן, מה שחשוב להציב שם הוא שולחן ארוך המשמש כמקום ל- 4-8 איש. שולחן זה ניתן לעצב במגוון דרכים, עגול, מרובע עם קצוות חצי עגולים, מרובע עם פינות ועוד. ריהוט הבית, במקרה זה, אינו מסתיים בשולחן אלא גם בפתרונות ישיבה, שיכולים להיות מבוססים על כסאות אוכל או על ספסל אחד ארוך בכל צד של השולחן שיוצב ממש במקביל אליו, כמובן מלמטה. אם יש ליד השולחן אי למטבח או מזנון ישיבה מוגבה, מומלץ להוסיף של כיסאות בר.

פתרונות האחסון הביתיים – הדרך שלכם לאחסן את התכולה הביתית הכוללת

פתרונות אחסון ביתיים הם ספריות, שידות, מזנונים, קונסולות וכל התקן אחסון אחר המבוסס על מדפים פתוחים, דלתות ומגירות. פתרונות אחסון מספקים לכם את כל מה שנדרש להשלמת ריהוט הבית בכל חדר וחדר על מנת להקל שם את ההתנהלות עם תכולות ולמצוא להן מקום קבוע. אופן העיצוב של פתרונות האחסון מאד מורכב. ניתן לבחור בסיס מרחף, כלומר רגלי הצבה דקיקות שלא ניתן לראות מרחוק, ובכך לשוות לרהיט מראה של קידוח קיר. ניתן, לעומת זאת, לבחור רהיט רצפה מלא ולפרוס כל אחד מפתרונות האחסון לגובה או לרוחב או על פני כל (או רוב) שטח הקיר.

ריהוט הבית בחברת סטודיו רהיטים 770 – אין עוד חוויה כזו

בואו לממש את ריהוט הבית בסטודיו רהיטים 770 ותיהנו מכל התמורות! סטודיו רהיטים 770 מספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להבטיח את ריהוט הבית על הצד הטוב ביותר. סטודיו רהיטים 770 מספק מגוון רחב של דקורציות שניתנות לבחירה קלה ופשוטה בהדמיית מחשב אינטרנטית ללא צורך לצאת מהבית.

Picture of סטודיו רהיטים 770

סטודיו רהיטים 770

העיסוק המרכזי שלנו כיום הינו ייצור ויבוא רהיטים בהתאמה אישית בעיצובים וקווים של החברות המובילות בעולם הריהוט. הכוח המניע אותנו זה לאפשר להמון משפחות ליהנות מעיצובים שלנו שעד היום היו מנת חלקם של גלריות יוקרתיות ולובי של בתי מלון.
נשמח להעניק לכם שירות וחווית קנייה חדשנית מהנה ותומכת.

נגישות