שולחנות סלוניים מעוצבים – כל מה שצריכים לדעת על בחירתם

סט שולחנות בצבע עץ ושחור

שולחנות סלוניים מעוצבים – כל מה שצריכים לדעת על בחירתם

כאן תוכלו ללמוד כיצד לבחור את אחד הרהיטים החשובים והמרכזיים בחלל האירוח המרכזי בבית, הלא הוא הסלון הביתי. אם אתם בעל בית ותיקים אתם ודאי סבורים שהתשובה היא "שולחן אחד, נמוך אבל ארוך ורחב, שמסביבו ניתן לשים כמה שיותר ספות ושיהיה בעיצוב שאנחנו אוהבים". התשובה הזו אכן הייתה אופציית הבחירה היחידה עד זה מכבר, אבל תחום הריהוט הסלוני השתדרג מאז, והוא מציע מגוון רחב של פתרונות שולחניים לסלון. מה הם וכיצד תדעו שהם מתאימים לכם? להלן כל מה שרציתם לדעת על שולחנות סלוניים בעידן המודרני.

שולחן סלון עגול עשוי זכוכית, גוף השולחן צבע פליז
שולחנות סלון במבנה אמורפי, שחור אפור אפוקסי ואבן
שולחן סלון מרובע בצבע שחור

שולחן סלון מרכזי – האם זו האופציה היחידה?

שולחן סלון מרכזי הוא עדיין אופציה בה משתמשים לא מעט קהלי יעד. היא מעולה עבור מי שמעוניין שבאירוח הביתי שלו כל מצבת האורחים תרוכז במיקום אחד, כשלכל היותר ניתן להתרחק מעט מהמרכז אבל לא להתרכז במקום אחר לחלוטין. בימינו, ניתן לרכוש גם סט שולחנות יותר קטן שניתן להפרדה ובאמצעות כך, ליצור פינות קפה ופינות חברותא נוספות לרחבה הראשית.

שולחנות סלוניים ניתנים להפרדה – מהם?

שולחנות סלוניים מסוג זה הם אוסף של 2-3 רהיטים אשר ניתן להפרידו. שולחן אחד הוא הגבוה ביותר, המשני לו יותר נמוך והשלישי הוא הנמוך ביותר. שלושתם מעוצבים באותה טכניקה בדיוק, פרט לגובה הרגליים. שולחנות סלוניים אלה ניתנים להפרדה משום שהם קלי-משקל, אבל כאשר מניחים אותם הם מאד יציבים ומרגישים לאורחים מאד בטוחים. באמצעות שולחנות סלוניים אלה ניתן ליצור פינות קפה וחברותא אלטרנטיביות לרחבה המרכזית בקלות רבה.

בחירת דגמי השולחנות המבוקשים – היכן?

המקום שהכי כדאי להסדיר בו שולחנות סלוניים הוא בית מכירה המתמחה ברהיטי בוטיק מיובאים ממפעלים מובילים בעולם. חנות כזו עובדת באופן פרטי ולא כחלק מרשת שיווק ועל כן מספקת לכם את מיטב האופציות לבחירת שולחנות איכותית. העיצובים מרובים, גדלים השולחנות אינם חד משמעיים וניתן למצוא בקלות את פתרון האירוח המתאים ביותר והמקובל ביותר על ההרגלים שלכם.

אופן איתור השולחנות – הכיצד?

ההמלצה היא לא להגיע לחנות עצמה אלא לפקוד את אתר האינטרנט שלה מהמחשב הביתי. שם, תוכלו להיחשף להדמיות מחשב אשר מציגות את מיטב תכולת שולחנות הסלון ומאפשרות לכם לרכוש שולחנות סלון בקלות רבה. שולחנות סלוניים בהדמיה מבוססים על מיטב העיצובים ועל כל סוגי האירוח: שולחנות סלוניים מרכזיים אל מול סט הפרדה של מספר שולחנות אירוח ליצירת מספר פינות ישיבה במהלכו.

נגישות