מידע שימושי על בחירת שולחנות סלוניים

שולחן סלון ירוק

מידע שימושי על בחירת שולחנות סלוניים

בחירת שולחנות סלוניים כיום מורכבת מאד בהשוואה לעבר. אם בעבר, הבחירה התבססה על אמירה עיצובית בעיקרה, כאשר חלקנו העדפנו שולחנות מודרניים וחלקנו נהרנו אחר שולחנות עץ, כיום נושא הבקיאות הדקורטיבית הוא מאד משני ביחס לפרמטרים אחרים שיילמדו כאן. לא רק שהוא אינו היחיד, הוא אפילו לא האלמנט המרכזי שעתיד להשפיע על הבחירה. כיצד הצרכן בדור הנוכחי בוחר את שולחנות הסלון שלו? רמז: התשובה נמצאת בגוף השאלה: עד לא מכבר השתמשנו בשולחן סלוני אחד ולא במספר שולחנות ברחבת האירוח.

שולחן סלוני עגול בצבע שחור
שולחן צד ירוק
שולחן סלון אפור

שולחן יחיד או צביר שולחנות? הכירו את ההבדלים

שולחן יחיד הוא פתרון האירוח המסורתי בסלון. שולחנות סלוניים מרכזיים יכולים להיות מודרניים אשר מבוססים על זכוכית או צבע לבן, ויכולים להיות שולחנות עץ כפריים. הרעיון הוא אותו רעיון: רחבת אירוח אחת שמסביבה מספר רב של ספות וכורסאות. צביר שולחנות סלוניים הוא טכניקת אירוח שונה: רוכשים 3 שולחנות ולעתים 2 בלבד, הנבדלים זה מזה בגובה, כשכל שולחן קטן יותר משולחן מרכזי טיפוסי. ניתן או לחבר את שלושתם בייחד וליצור רחבה מרכזית או לגרור אותם למקומות שונים בסלון וליצור פינות קפה וחברותא לשימוש קבוצות קטנות בקרב קהל האורחים הכולל.

כיצד תדעו אלו שולחנות סלוניים מתאימים לכם? למדו את עקרונות האירוח האפשריים

אם אתם חשים שבמסגרת התכנסויות שונות שאתם עורכים בבית שלכם, לא כל האורחים מרוכזים סביבכם וסביב משפחתכם אלא כל אחד פונה לחבריו ולמכריו ויוצרים קבוצות דיון קטנות, כנראה שתצטרכו לתת לזה פתרון ולרכוש מספר שולחנות סלוניים המהווים סט אירוח. ניתן לרכוש סט של 2 שולחנות סלוניים או 3 מהם ולהפריד אותם לפינות קפה וחברותא על פי הצורך. במידה ואתם חשים שהאירוח שלכם מאד מלוכד ומבוסס על אירוח ריכוזי, כמובן שמה שמתאים הוא שולחן סלון מרכזי אחד שישמש לצורך כך.

כיצד ניישם את הרכישה בפועל? חנות פרטית המתמחה בייבוא בינלאומי היא הפתרון

בחנות כזו יש לכם יתרונות שאין לאף לקוח ברשת שיווק: אתם רוכשים רהיטים שיחזיקו מעמד שנים רבות מאד עם תעודת אחריות ארוכת תוקף. זאת, משום שהמוכרים מודעים לטיב סחורתם ולסיכויים הנמוכים מאד להיווצרות בלאי נצבר בהם. היתרון הנוסף הוא באופן הרכישה עצמו. בעוד ברשתות השיווק רמת הפירוט באינטרנט נמוכה וברוב המקרים תצטרכו לסור לסניפים כדי לדעת מה אתם קונים, כאן הדמיית המחשב מאד מפורטת, מגובשת בתמונות ובכל פריט מידע אפשרי, כולל רישום הצבעים של שולחנות סלוניים במילים כדי לוודא שהבנתם מה אתם קונים. בדרך זו ברמת שלא צריך לצאת מהבית וגם להיות בטוחים שאתם תקבלו מה שציפיתם לקבל במעמד הרכישה.

נגישות