בחירת ספריות ביתיות – כך תעשו את זה נכון

ספריה מחולקת לקוביות בצבע עץ, שחור ואפור אפוקסי

בחירת ספריות ביתיות – כך תעשו את זה נכון

במאמר שלפניכם נלמד כיצד לבחור ספריות ביתיות. המאמר יחלוש על נושאים רבים שכדאי להכיר ולהתעדכן אודותם. ראשית כל, אנו ממליצים להכיר מקרוב את תחום עיצוב הספריות. תחום זה, שהיה מאד שמרני עד שנים לא רחוקות, והתבסס על בניית עץ של מדפי ריבוע או מלבן, כיום יוצא למחוזות מודרניים יותר המאפשרים בחירת ספריות עגולות, ספריות עם מדפים אסימטריים (מדף מסוים גדול או קטן משכנו) ואפילו ספריות עם מדפים סגורים בחלקם על ידי דלתות ובחלקם על ידי מגירות. כיצד מומלץ לבחור ספריות בימינו? גשו לקריאת מאמר זה ותוכלו להבין כיצד הדבר נעשה לאשורו.

ספריות בית מעוצבות

גבשו את מבנה הספרייה המבוקש

האם הספרייה תיבנה במתכונת שמרנית של פעם עם גב ומדפי ריבוע ומלבן בגודל סימטרי? או שמא כוונתכם היא לרכוש ספרייה ללא גב עם מדפים אסימטריים? ואולי אתם למעשה מכוונים לספרייה עגולה עם מדפים המהווים חלקי מעגל? האם הספרייה שלכם תגובש בגווני לבן, חום ושחור או שהיא תכיל גוונים דינאמיים יותר המתאימים לעיצובים חדשניים? מבנה הספרייה נמצא לגמרי בידיים שלכם ותלוי בשאיפות העיצוב שלכם. חשוב לתכנן גם את מבנה התאים: סגורים, פתוחים, שילוב של סגורים ופתוחים, ועוד.

גבשו את הפרספקטיבה בספרייה

אין ספק שזה עומד להיות רהיט מאד מרכזי בחדר שלכם. לכן, מאד חשוב לבחור ביחס לגודלו. אם החדר גדול, מומלץ לבחור בספרייה עם עמודות עבות ואן החדר קטן מומלץ שהן תהיינה דקות, בדרך זו אתם שומרים על יחסי הגומלין בין גודל הספרייה לגודל החדר ולא יוצרים מציאות של התקן בולט מדי במרחב קטן או לא משפיע על מרחב כביר הזקוק לרהיטים גדולים ועבים.

כוונו לרכישת ספרייה בחנות רהיטים המתמחה ביבוא בינלאומי

בחנות זו תוכלו למצוא מגוון רחב של ספריות בוטיק, מה שיעשיר מאד את המבחר שלכם ביחס לחנויות רהיטים שהן חלק מרשתות השיווק הגדולות. בנוסף, השירות שיינתן יהיה הרבה יותר אישי, כולל אחריות ליותר שנים. בחנות זו לא צריך להסתיר כלום. המוכרים יודעים בדיוק מה שווים המוצרים שלהם ולכמה שנים הם צפויים להחזיק מעמד. כולם יהיו שם להרבה מאד שנים לשרת אתכם ללא פחת  נצבר מכל סוג שהוא.

רכשו את דגם הספרייה המתאים באמצעות הדמיית מחשב

בהדמיית מחשב חוסכים מכם את הצורך להגיע לאולמות מכירה ותצוגה. במקום זאת, מאפשרים לכם לבחור באמצעות המחשב הביתי את ספריית החלומות שלכם. בואו להתחדש בספריית בוטיק מן המעלה הראשונה! ניתן לבחור מכל סגנונות העיצוב והאחסון!

נגישות