ספות שזלונג

מה זה אומר ספות שזלונג

באתר המוביל של סטודיו 770 שרהיטיו הוצגו בבית האח הגדול, מוצע מבחר עשיר, ייחודי ואיכותי של ספות בוטיק יוקרתיות. המבחר כולל גם ספות שזלונג מעוצבות, יפות ונוחות במיוחד, המוצעות עבור מחירים כדאיים לרבות ספות שזלונג במבצע. אז אם אתם שומעים מכל עבר ולא יודעים על מה מדובר, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מה זה בעצם ספות עם שזלונג?

ספה עם שזלונג היא ספה שיש בה חלק מאורך המאפשר להרים וליישר את הרגליים. המילה שֶזלוֹנג מקורה בצרפתית- Chaise Longue ופירושה כסא ארוך. למרות שמדובר במונח חדש בשוק המקומי, ספות אלו למעשה קיימות כבר מאות שנים באירופה. כמו כן, שלא כמות ספות רגילות ספות שזלונג מיועדות לרביצה במצב של שכיבה או חצי שכיבה, תכונה שהופכת אותן למפנקות במיוחד ולכן גם כל כך מתאימות לקהל הישראלי שמאוד אוהב להתפנק בביתו.

מאפייני ספות שזלונג לאורך הדורות

כאמור, ספות עם שזלוֹנג קיימות כבר באירופה מאות שנים והן ליווי את העולם המערבי לצד שלל סגנונות עיצוב של רהיטים, מסגנון עתיק וקלאסי עד לסגנון מודרני ועכשווי. למשל בספות שזלונג קלאסיות המושב יהיה מרובע ומלבני עם משענת בודדת, לרוב בצורה לא סימטרית ולעיתים קרובות יש לספה צד אחד עם משענת יד. בנוסף, בעבר עצבו בצורה מאוד מפוארות, עם דוגמאות עשירות ושפע של פיתוחים.

כיום ספות שזלונג זוכות למגוון אינטרפרטציות עם מראה שיכול להיות סימטרי ומושב שיכול להיות מעוגל וגלי. כמו כן שזלונג יכול להיות יחידה מודולרית שניתן לשנות את מיקומה או יחידה מובנית כפריט בלתי נפרד מהספה עצמה. בנוסף, ספות אלו מוצעות בקווי עיצוב עכשוויים, נקיים, ישרים או מעוגלים, עם סוגים שונים של בדים וצבעים. ספות שזלונג של ימינו מותאמות לצרכים של סלון מודרני, בין אם לצפייה נוחה בטלוויזיה, לקריאת ספר ושימוש בסמראטפון, מנוחה אחרי יום עבודה ארוך וכדומה.

הזמנת ספות שזלונג מעוצבות

להזמנת הגיעו לאולם התצוגה שלנו בתל אביב או הזמינו פרטי ריהוט ישירות דרך האתר המאובטח. כמו כן לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם סטודיו 770 בטלפון 077-2310770.

נגישות